Как се осъществява доставката?
За извършването на доставките VAZIZ.BG ползва услугите на куриерска фирма Еконт.
Има ли цена за доставка и в какъв размер е тя?
Цената на доставка не е фиксирана и зависи от цената и теглото на продукта. Ако Вашата поръчка е на стойност над 50 лв., то доставката до офис на Еконт ще бъде безплатна за Вас.
Имам ли опция за преглед преди заплащането на пратката?
Да, всяка пратка се изпраща с опция за преглед преди да бъде заплатена
Мога ли да получа в точно определен час?
Нямаме възможност за фиксиране на точно определен час за доставка до получател. При желание за уговорка с куриера, можете да се свържете с куриерска фирма, която изпълнява Вашата доставка.
Обърках данните за издаване на фактурата. Искам фактурата на юридическо лице(фирма), как да постъпя?
Ако след регистрацията сте установили, че въведените данни не са коректни (Име на фирмата. ЕИК, адрес или МОЛ) и желаете да се променят по някакъв начин, е необходимо да се свържете с нас своевременно на посочените телефони и e-mail адреси за връзка.
Как да използвам получен Промо код?
За да използвате Вашия промо е необходимо да го въведете в съответното поле при създаването на поръчката.
Мога ли да откажа поръчка?
Всяка направена поръчка може да бъде отказана, но е препоръчително това да бъде извършено възможно най-скоро след нейното заявяване. Нашият екип работи експедитивно и обработва голяма част от поръчките още на същия ден от регистрирането им и затова е важно да заявите отказ своевременно като направите това през вашия профил в сайта.
Мога ли да направя промени по поръчката?
Поръчката Ви се приема автоматично в нашата система и в тази на куриерска фирма веднага след нейното заявяване в VAZIZ.BG. Поради това, промени по нея ще забавят процеса по обработването и изпращането й не са препоръчителни. Ако все пак желаете да коригирате Вашата поръчка, моля, свържете се с наш представител възможно най-скоро след заявяването й.
Как мога да се информирам за статуса на моята поръчка и да проверя къде се намира тя?
След успешно направена поръчка ще получите потвърдителен email, в който ще откриете номера на Вашата пратка и куриерска фирма, с която ще бъде изпратена. Чрез този номер ще можете да проследите нейния статус.
Имам ли възможност да върна закупен продукт?
Можете да върнете закупен от нас продукт в рамките на 14-дневен срок от датата на получаването му. Връщането може да бъде осъществено, ако продуктът е в състоянието, в което е получен, в това число оригинална опаковка и всички съпътстващи го аксесоари (ако има такива).
Получих продукта с дефект, липсващ аксесоар или функционална част?
В този случай можете да откажете да приемате продукта още при представянето му от куриера. Ако сте пропуснали да разгледате подробно вече закупения продукт и откриете някакво несъответствие, трябва да се свържете с нас на посочените контакти, за да Ви информираме за процедурата по привеждане на стоката в съответствие.
За чия сметка за транспортните разходи при връщане на продукт?
В случаите, когато полученият продукт отговаря на посоченото в сайта и не е дефектен, транспортните разходи са за сметка на получателя. В обратния случай, когато продуктът е с наличен дефект или целостта му е нарушена (липсват части, аксесоари и др.) транспортните разходи са за сметка на vaziz.bg. Когато клиентът желае да смени даден продукт с друг, без той да е дефектен, транспортните разходи и за двете посоки се поемат от него.
В какъв срок мога да очаквам възстановяването на сумата, заплатена за даден продукт?
vaziz.bg ще Ви възстанови заплатена сума за даден продукт не по-късно от 15 работни дни след получаването на продукта обратно в нашия склад.
Доставките в vaziz.bg се изпълняват от куриерска фирма ЕКОНТ
Срок за доставка:1-2 работни дни
Поръчките, направени преди 16:00, ще бъдат изпратени още същия ден и изпълнени в рамките на 24 часа.
Цената за доставка е приблизително:
При поръчки над 80 лв. доставката до офис на Еконт е безплатна.
Цената за доставка се определя от теглото на пратката и наложения платеж.
Всяка пратка се изпраща с опция за преглед и тест преди да бъде заплатена.
Методите за плащане са наложен платеж или плащане по банков път.
Закупения от нас продукт може да бъде превърнат в рамките на 14-дневен срок от датата на получаването му, при условие че продуктът е в състоянието, в което е получен, в това число оригинална опаковка и всички съпътстващи го аксесоари (ако има такива).
Email: [email protected]
Copyright © 2021 vaziz.bg
При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате сайта ОРС